fredag 29 maj 2009

Solen skiner....men so what??

Hej alla vänner! I dag lyser solen från en klarblå himmel! Blir nog riktigt skönt väder idag! Min termometer står redan på 16 grader o det är i skuggan! Helt underbart! Tänk om man kunde må bra oxå! Det gör jag inte kan jag säga! Känner mig så nere o skulle helst vilja lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet! Tänkte att det fina vädret skulle muntra upp mig men icke! Allt känns skit o lite till! Tankarna snurrar runt i huvudet! Vet varken ut lr in..... Ååååå om man bara kunde få försvinna o komma tillbaka o se att alla problem o bekymmer är lösta! Usch, hatar att må så här, vill bara vara glad o lycklig o just nu e jag långt ifrån det känns det som! Vill bara försvinna..... Men tyvärr går ju inte det! Bara att ta sig i kragen, lägga på en mask o dölja hur man egentligen mår! Alla ser ju utsidan, men ingen ser hur man mår på insidan, där allt är kaos!!

Nu ska jag i alla fall börja städa lite..... det enda man kan göra för att få tankarna någon annanstans..... Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar