lördag 30 april 2011

Rolig sak..... :)


Nu ska ni få höra en rolig sak :)
Min minsta dotter Havansa skulle in på kvällen o bada, hon hade nya kläder på sig o jag tänkte att om jag tvättar upp dom snabbt så kunde hon ha dom dagen efter
oxå! Jag sa till Havansa att : Klä nu av dig och lägg kläderna i tvättmaskinen så kan du hoppa i badet sen! Det gjorde hon och jag startade maskinen! När maskinen var klar så öppnade jag luckan o tog ut första plagget..... Hmmmmm fullt med små vita kulor! Jag undrade givetvis vad hon stoppat i fickorna.... Ja ja, tog ut resten av kläderna och då såg jag v
ad det var.... Havansa hade mycket riktigt lagt Allt i maskinen, inklusive sin BLÖJA! Hahaha Jag blev så full i skratt, det va bara att skaka kläderna så gott det gick o sen fram med dammsugare o dammsuga insidan på tvättmaskinen :) Men hon va ju duktig för hon gjorde ju som jag sa o la kläderna i maskinen ;)) Bjuder på en bild på mitt lilla busfrö!

16 kommentarer:

  1. Hehehe...Snuttan! Visst var hon duktig...gjorde precis som mamma sa...hehehe...Kramiz!

    SvaraRadera
  2. En sådan överraskning att tvätta blöjan oxå. Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jamen då vet vi ju hur blöjan beter sig som nytvättad :P
    Kram

    SvaraRadera
  4. Godmorgon denna svinigt kalla onsdag! Minusgrader här hos mig idag!!! Kram mamma!

    SvaraRadera
  5. Idag blir det underbart väder! passa på att sola gumsan! Kraaaam!

    SvaraRadera
  6. Visst är det en fin dag fredag den 13:de det är min tursiffra också och kanske även denna dag...för dagens inlägg var en rejäl känga till min chef...så det var nog lika bra att det inlägget inte kom in...hahaha...Kramiz!

    SvaraRadera
  7. Japp! Nu är jag hemma...I morgon blir det jobb igen! kramen mamma

    SvaraRadera
  8. Gomorron och Grattis på födelsedagen. Birgitta heter jag och är en bloggvän till din mamma. Hoppas du får en härlig dag. Visst är det härligt med barn :) Man kan inte låta bli att skratta fast man har lust att gråta ibland. Ha det bäst.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen.Vad du är lik Mamma.ha en bra dag.kram

    SvaraRadera
  10. godmorgon, ja det är ju roligt, tvätta blöjor hihi. grattis på din födelsedag i dag, ha en underbar dag kramar biggan

    SvaraRadera
  11. Morsning,,Kommer in via din mammas blogg,,bara för att säga Grattis på din födelsedag..Haé Kram.

    SvaraRadera
  12. Din Mamma säger att du fyller år idag. Grattis :)

    SvaraRadera
  13. Grattis på 39-årsdagen! Hoppas du får en underbar födelsedag, med många paket och massa god tårta =)
    Kramis

    SvaraRadera
  14. Kikar in med ett grattis på födelsedagen,
    Kram Mita♥

    SvaraRadera
  15. Kikar in och Grattar dig och önskar dig en fin födelsedag:)De e söta de små så hjälpsamma och goa;)
    kramiz

    SvaraRadera
  16. Kikar in och Grattar dig och önskar dig en fin födelsedag:)
    kramiz

    SvaraRadera