söndag 8 januari 2012

Fuck Life!!!

Just Precis!! Fuck Life! Just så känner jag! Mina tankar far i väg med mig, gillar dom inte o dom skrämmer mig! Mina barn mår inte bra pga av min sambo..... Jag får honom inte att fatta att han ska ut! Så jag känner det som att det e jag som skadar barnen, pga av mig mår dom dåligt! Såååå min tanke....... Jag försvinner så försvinner problemen med mig! Rätt enkel lösning egentligen.......??? Vet att det är så fruktansvärt fel att tänka så! Men just nu känns det som om alla får det bättre utan mig..... Spelar ju ingen roll, för vad jag än gör så är det fel o ingen är nöjd!! Som man bäddar får man ligga....... Jag måste ha bäddat åt helvetes dåligt...........

5 kommentarer:

  1. Fel fel fel, det är inte du som orsakar att dina barn mår dåligt med dig mår dom ju bra och dig ska dom ha kvar. Vet inte hur du ska göra men din sambo måste ju antingen ta sitt förnuft tillfånga vilket verkar högst osannolikt eller så får du ge honom på foten och helt enkelt kasta ut honom. Tror nog att i grund och botten så får ni du & barnen lugn ro och harmoni när getingen är ute ur boet. Så du gör inget dumt du kan ju bädda bättre för dig om de så ska va utan sambo.Du fattar vem jag är C och ta och tänk på dig och dina barn få väck de som orsakar problem dvs inte DU !!!!

    SvaraRadera
  2. Men vännen då =( Konstigt men jag har kännt detta på mig =/
    Men du, Du är värdefull, det är inte Du som är problem. Fattar han inte får du väl helt enkelt ta av honom nyckeln, packa hans kläder och så, och säga att han måste fatta att han ska ut!

    Tänker på dig min vän!

    Massor av kramisar!!!

    SvaraRadera
  3. Ja lilla gumman, du har bäddat dåligt, men det går alltid att bädda om! Tag hjälp och få ut honom så kommer både du och dina barn att må bra! Kram mamma <3 <3

    SvaraRadera
  4. GRATTIS MIN VÄN, till att du ska bli mormor igen!!! =D =D =D =D =D =D

    Kramis Kajsa

    SvaraRadera
  5. Blev så glad när jag hittade din blogg igen (följde dig för ett bra tag sedan),men tråkigt att du har det jobbigt! Håller tummarna för att allt löser sig till det bästa! Kram

    SvaraRadera